Polityka wysyłki

Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy składa się z dwóch etapów:

  1. Czas realizacji
    W ciągu 1–3 dni roboczych od złożenia zamówienia jest ono sprawdzane, zatwierdzane i pakowane. Następnie paczka zostaje przygotowana do transportu.

  2. Czas dostawy
    Polska: 5–10 dni roboczych
    Wysyłka realizowana jest przez InPost.

Wszystkie czasy dostawy nie obejmują ewentualnych opóźnień celnych. W okresach wzmożonego ruchu, takich jak Boże Narodzenie, Black Friday czy Nowy Rok, dostawy mogą potrwać dłużej.

Ile kosztuje wysyłka?
Oferujemy darmową wysyłkę premium. Obejmuje ona ubezpieczenie na wypadek kradzieży, zagubienia lub uszkodzenia paczki.

Gdzie jest moja paczka?
Po wysłaniu klient otrzymuje e-mail z numerem śledzenia.
Zamówienie można śledzić poprzez stronę śledzenia na naszej stronie internetowej. Aby to zrobić, kliknij w głównym menu naszej strony „śledź swoje zamówienie” („track your order”).
Ze względów logistycznych zamówienie może zostać wysłane w kilku częściach.

Mój numer śledzenia nie działa
Aktualizacja informacji o śledzeniu może potrwać do 5 dni roboczych. Jeśli po kilku dniach śledzenie nadal nie pokazuje żadnych danych, można skontaktować się z obsługą klienta.